המנהל, העובדים ומה שביניהם:
יצירת מערכות יחסים מקדמות בסביבת העבודה

למי מיועדת הסדנא? מנהלים וראשי צוותיםיצירת מערכות יחסים מקדמות בסביבת העבודה

זמן: שעה וחצי

ניהול צוות ורתימתו להשגת מטרה משותפת ויעדים עסקיים ברורים – זו משימה לא פשוטה כלל, בעיקר היות ומדובר בבני-אדם.
ובכל מקום בו ישנם בני-אדם קיימים גם אינטריגות, אי הבנות וקצרים בתקשורת.
בעיות בתקשורת הן אחד מהגורמים השכיחים ביותר לתפוקה נמוכה ואי עמידה ביעדים;

עם מה יוצאים בסוף:

  • איתור החוזקות של העובדים ושימוש אפקטיבי בהן
  • הדרך המיטבית להענקת סמכות ואחריות
  • שיפור מהותי בתפוקות
  • עמידה ביעדים
  • יצירת יחסים מיטיבים עם קולגות ועובדים

כדי להשיג יעדים משותפים יש צורך בשיתוף-פעולה יוצא מן הכלל בין כל המעורבים. מטרתה של סדנא זו הינה להגדיר את מסגרת מערכת היחסים התקינה בין מנהל לעובדיו, ולתת כלים ליצירת מערכות יחסים מיטיבות בתוך הצוות עצמו, על-מנת לרתום את כלל המעורבים לעבודה משותפת ואפקטיבית.

מה ילמדו המשתתפים בסדנא זו?

  • הקשר בין הרגשות השליליים של המנהל לבין מערכות היחסים שלו עם עובדיו
  • זיהוי ושחרור הגורמים המפריעים למערכת יחסים מיטיבות
  • פתרון קונפליקטים
  • הקשר ההדוק בין יכולת ההקשבה לבין היחסים והקירבה בין המנהל לעובדיו
  • איך לרתום את הצוות לעמידה ביעדים
  • תרגול של סיטואציות בין מנהל לעובדיו

לחצו כאן להזמנת ההרצאה