הקשבה ומכירות: הגדלת אחוזי מכירה באמצעות הקשבה

הגדלת אחוזי מכירה באמצעות הקשבה

למי מיועדת הסדנא? סדנא זו מיועדת בעיקר לאנשי מכירות

זמן: 2 מפגשים של שעתיים כל אחד

מטרתה של הסדנא הינה להוסיף לכישורי אנשי המכירות כלי קריטי נוסף הנחוץ בכל מפגש עם הלקוח הפוטנציאלי: הקשבה ממוקדת.

עם מה יוצאים בסוף:

  • יכולת להקשיב בצורה יוצאת דופן
  • שיפור מיידי של אחוזי מכירה

אנו יודעים ממחקרים כי הדרך היחידה להבנה אפקטיבית של קהל היעד היא הקשבה. אולם התפיסה הרווחת במכירות מבוססת על ההנחה כי המטרה העיקרית במפגש עם הלקוח היא להסביר מדוע המוצר שלנו הוא שיפתור לו את כל בעיותיו.

ומרוב הניסיון למכור, לעתים קרובות אנו שוכחים להקשיב ללקוח הפוטנציאלי שלנו כדי להבין מה בסופו של דבר יפתור את הבעיה הספציפית שלו.
במלים אחרות: שכחנו את הבסיס לכל תהליך מכירה אפקטיבי – הקשבה ללקוח. זה בדיוק מה שהסדנא הזו מתקנת, באמצעות תרגול של סוגי הקשבה ממוקדים.

 

מה ילמדו המשתתפים בסדנא זו?

  • יכולת להקשיב בצורה יוצאת דופן
  • יתרונות ההקשבה בתהליך המכירה
  • סוגי הקשבה המגדילים אחוזי מכירה
  • זיהוי הפרעות בהקשבה וכיצד להתגבר עליהן

לחצו כאן להזמנת ההרצאה